09-15.06.2017r. WYCIECZKA DO PARYŻA

Data: 17.06.2017 r., godz. 00.00    1726
Dzięki Stowarzyszeniu "Podaruj Dzieciom Marzenia" 9 czerwca szóstka wychowanków Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej w Wyszkowie wspólnie ze swoimi kolegami z dziewięciu Placówek z Polski miała możliwość wyjechania do Paryża, aby zasmakować niesamowitego uroku stolicy Francji.
Na wieży Eiffla podziwialiśmy przepiękną panoramę miasta z trzech tarasów widokowych, znajdujących się na różnych wysokościach.
Na odwiedzenie Luwru mieliśmy mało czasu i dlatego musieliśmy zdecydować, co chcemy obejrzeć. Bardzo nam w tym pomógł Pan Dariusz, który jest pracownikiem Luwru. Obowiązkowym dziełem do obejrzenia jest oczywiście Mona Lisa Leonarda da Vinci, która i na nas zrobiła duże wrazenie.
Na wyspie Cite na Sekwanie zwiedziliśmy Notre Dame, Niesamowite przestronne wnętrze zachwyca harmonijną symetrią. Szczególne wrażenie na nas zrobiły przepiękne, kolorowe witraże.
W Ambasadzie RP mieliśmy spotkanie z ambasadorem, tam wysłuchaliśmy mini koncertu Chopinowskiego oraz zjedliśmy obiad.
Spacerowaliśmy po Père-Lachaise – najważniejszej paryskiej nekropolii, gdzie niektóre nagrobki stały się miejscem kultu. Najdłużej zatrzymaliśmy się przy grobie Fryderyka Chopina i Jima Morisona.
Byliśmy również na Wzgórzu Montmartre, odwiedziliśmy Bibliotekę Polską, gościliśmy we francuskim Domu Dziecka.
Ogromne wrażenie zrobiło na nas Muzeum Figur Woskowych przy Boulevard Montmartre. Figury woskowe do złudzenia przypominające prawdziwych ludzi.
Niesamowitym przeżyciem był rejs po Sekwanie przy zachodzie słońca.
Ostatni dzień spędziliśmy w baśniowej krainie Disneyland.
Podczas całego wyjazdu towarzyszyła nam przepiękna, słoneczna pogoda.PARYŻ
PARYŻ, foto nr 1, PARYŻ, foto nr 2, PARYŻ, foto nr 3, PARYŻ, foto nr 4, PARYŻ, foto nr 5, PARYŻ, foto nr 6, PARYŻ, foto nr 7, PARYŻ, foto nr 8, PARYŻ, foto nr 9, PARYŻ, foto nr 10, PARYŻ, foto nr 11, PARYŻ, foto nr 12, PARYŻ, foto nr 13, PARYŻ, foto nr 14, PARYŻ, foto nr 15, PARYŻ, foto nr 16, PARYŻ, foto nr 17, PARYŻ, foto nr 18, PARYŻ, foto nr 19, PARYŻ, foto nr 20, PARYŻ, foto nr 21, PARYŻ, foto nr 22, PARYŻ, foto nr 23, PARYŻ, foto nr 24,